Loading...

Reklamacje

Procedura reklamacyjna jest integralną częścią Ogólnych warunków sklepu internetowego ChilliDoctor.
 
Kupujący zobowiązany jest do zapoznania się z Procedurą Reklamacji oraz Ogólnymi Warunkami przed wysłaniem wiążącego zamówienia.
 
Zawarcie umowy kupna i przejęcie towaru od sprzedającego jest równoznaczne z wyrażeniem zgody.
 
Jako dowód gwarancji braunys.pl wystawia dokument zakupu (zamówienie) na każdy zakupiony towar, a po dokonaniu płatności fakturę z ustawowymi danymi do złożenia reklamacji (nazwa towaru, cena, ilość, numer katalogowy, data sprzedaży ).


1. Warunki gwarancji


Zaleca się, aby kupujący sprawdził stan przesyłki (np. czy jest uszkodzony karton z przesyłką) w momencie odebrania przesyłki od przewoźnika. Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki noszącej ślady uszkodzenia. Jeżeli przyjmie taką uszkodzoną przesyłkę, konieczne jest spisanie szkody na  protokole zdawczo-odbiorczym przewoźnika (formularz uszkodzenia/reklamacji który posiada kurier). Późniejsze reklamacje w tym zakresie nie będą uwzględniane.
 
Wszystkie towary podlegają ustawowemu okresowi 24 miesięcy, chyba że zaznaczono inaczej. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady produkcyjne.


Gwarancja nie obejmuje:
(a) wady spowodowane normalnym użytkowaniem
b) nieprawidłowe użycie produktu
c) niewłaściwe przechowywanie

2. Procedura reklamacji towaru


1) poinformuj nas o reklamacji e-mailem na adres: info@braunys.pl
2) wyślij towar na nasz adres: Braunys s.r.o., Václavské náměstí 870/6, Trmice, 400 04, Czeska Republika (Uwaga: prosimy nie wysyłać  paczki  za pobraniem, w takim wypadku paczka nie zostanie odebrana)
3) podać w przesyłce przyczynę reklamacji oraz swój adres
4) wraz z dokumentem sprzedaży  o nabyciu reklamowanego towaru
3. Rozstrzyganie reklamacji


Rozpatrzymy Twoją reklamację możliwie jak najszybciej, nie później niż w ciągu 30 dni od jej przyjęcia na magazynie, tj. odebrania towaru przez naszą firmę. W przypadku skomplikowanych reklamacji niezwłocznie poinformujemy Państwa  o statusie reklamacji. W przypadku uznania reklamacji, kupującemu przysługuje zwrot niezbędnych kosztów, w szczególności opłaty pocztowej, którą zapłacił przy wysyłaniu reklamowanego towaru. W takim przypadku zeskanuj fakturę za wysłanie produktu i wyślij ją na nasz adres e-mail kontaktowy info@braunys.pl
 
W przypadku uznania reklamacji przez producenta, kwota zostanie zwrócona na wskazane przez Państwa konto.
 
Zawsze starannie przechowuj wszystkie dokumenty związane z reklamacją.

Niniejsza procedura reklamacyjna obowiązuje od 1.2.2023